sorang2 kat rumah !!

16 january...
Hye guys !! dah lama rasa xmenaip,bukan apa ak busy sejak kelas dah mula nie. Penat xterkata taw, dah la kelas habis pukul 5 jew, menyampah !! semester 2 nie berat sangat beban kat bahu ak nie mulala ak rasa xterpikul !! Tapi ak kenala gagahkan juga, kalau x, sia2 la usaha ak selama nie.
Sebenarnya, pointer ak sem 1 hari tu 2.89 bukan 2.87..silap tengok.sikit jew lagi nak 3.00 sedih rasa. so chaiyok3 !!
Sejak akhir2 nie ak bawa 1 wabak ke dalam rumah ak nie, nak taw apa x?? Emm..wabak RUNNING MAN !! sian kawan2 ak...pecah perut tengok, klakar sihh...

Sebenarnya ak nie dah lari daripada tajuk yang sebenar..sorry sesangat !!
Hari ni ak sepatutnya ada class pukul 12.00 tengahhari sampai 2 petang..tapi lecturer kata
dibatalkan,
sangat sukanyee punn...
alah,sapa la yg xsuka class dibatalkan..so dah jadi macam nie, tinggalla ak sorang kat rumah nie..takut pun takut...xpew2 ak kuat n berani..hehe...bosannya la...semalam ak tido pukul 2 pagi..study and study...rajin x ak??alah, perasannye ko nyna..

Hari Sabtu 14 hari bulan, ak pergi Plaza Rakyat, beli tiket going back to Kuantan for chinese new year with Hashira Aldama.. After that lepak kat sungai besi and then  release tension at TAMAN BUKIT JALIL... Rasa lega la jugak.. Meroyan kat citu !!!

pieces of the picture.... (actually Hid Zer ada,but no mood to take pictures ) :(















ok la guys !! Ak nak pegang buku kejap nie...salam n bye2.... 

No comments:

Post a Comment